Hoe sluit ik aan bij wat de klant nodig heeft? Hoe leer ik de behoefte van de klant te achterhalen en word ik zelfverzekerder in een verkoopgesprek? Hoe zorg ik voor meer rendement en een hoge klanttevredenheid? En hoe ga ik effectief om met bezwaren die worden geuit? Zijn dit voor jou herkenbare vragen? Tijdens de tweedaagse commerciële training Klantgericht verkopen gaan we hier actief mee aan de slag.
Lees meer Direct inschrijvenNa de training Klantgericht verkopen ben je in staat om verschillende communicatievormen te herkennen en toe te passen. Je hebt inzicht gekregen in hoe je overkomt op anderen en hoe je de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. Je leert denken en praten vanuit de ontvanger, weloverwogen je standpunt te bepalen, structuur aan te brengen in de communicatie en de kwaliteit van je informatieoverdracht te verbeteren. Hierdoor ben je in staat je communicatie met anderen te verbeteren en een verkoopgesprek moeiteloos en met meer plezier en resultaat te voeren. Tijdens de training komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
Aantal deelnemers
Minimaal 6 en maximaal 15 personen
Duur
2 dagen (9.00 – 16.00 uur)
Locatie
Regio Ede
Data
Voorjaar 2023 |
Donderdag 25 mei 2023 |
Donderdag 8 juni 2023 |